Suzuki Marauder GZ 125 - omezovač
Opravdu na tom nic není co budete potřebovat k tomu: Kabel ,pájku,cín,odpor,zatavovací bužírku nebo aspon izolační pásku,multimetr,štípací klešte,nůž
Komentáře
Přehled komentářů
písni me odkaz na email pošlu ti to
výfuk
(Harry ventil, 14. 6. 2009 2:47)Nazdar koukám že všichni řešíme ten zanedbatelný výkon :-), já už ho neřešim jezdim většinou po městě a zatim to stačí. Teď dělám pokusy s tím výfukem uvnitř jsem navrtal nejdřív 8mm teď je tam 10mm díra zvuk se pěkně zvednul ale pořád to není ono. Myslíš že bych ho mohl zkusit vevnitř navrtat na celej průměr co je díra? Psal jsi taky že nahodíš fotky tvého upraveného výfuku.
start
(Inubis, 11. 6. 2009 20:05)Sešteluj sytič a obsah,popřípadě je na boku karbecu klapka tu si také došteluj má to fóra.Pod víčkem karbecu je membrána podívej jestli ji nemáš venku.Kukni také na jaké rysce máš jehlu
startování
(Jirka, 11. 6. 2009 16:21)A ještě bych se zeptal jen tak pro zejmavost jaký máš číslo motoru např.(F430) a jestli bys nevěděl proč u mýho stroje způsobuje sytič nepravidelnej chod motoru a díky tomu mám problémy se studenejma startama-motor chytne, vylítne do otáček, tam je jen asi 4 sekundy a potom najednou otáčky spadnou a konec. Toto se opakuje podle toho jestli dám motorku na slunce se prohřát nebo ne. Když je na slunce tak sice otáčky kolísají ale chcípne tak max. 2krát a když je úplně studená tak i třeba 5-8krát. Při zahřátym motoru je vše v pohodě.
Výkon
(Jirka, 11. 6. 2009 16:03)A myslíš že až udělám všechny tyhle úpravy že to bude mít taky těch 8kw jako máš ty?
výkon
(Inubis, 10. 6. 2009 21:34)Podívej pokud máš Suzuki na 6kw/7500 a jede ti 100km/h tak ji otevři stačí ti odpor na 750ohm a 5 wat.vyndej CDI a pokud máš 6 pinovej nebo 8 pinovej to najdeš kukni na snimač řazení najdi kabel co ti vede do CDI přefikni ho dej mezi něj odpor a ukostři ho a to co ti zbylo od CDI zabal do izolačky . Co se týče karburátoru je tam šroub na bohatost směsi tu si seřid jen nechápu proč ti ten mechanik říká že je motka uplně uzavřená každá se dá otevřít .Před týdnem jsem dělal Hondu 125 ta měla omezovač v budíku tachometru jen sem to dlouho hledal něž sem to našel kde to je uzavřené,prvně sem mu to odškrtil na CDI jenže mu to omezovalo 1 tři kvalty ale 4,5 rychlost zase jela,potom sem to dělal obráceně neomezovalo to 1,2,3 ale 4,5
výkon
(Jirka, 10. 6. 2009 18:33)
Ten sloh v žádnym případě nebyl proti nikomu mířenej, píšu jen to co vim já osobně a co sem se dozvěděl od toho mechanika a rozhodně sem nevěděl že těch 8kw je až v takhle vysokejch otáčkách. Co vim jistě je, že v německu se ta 7,5kw verze prodává(podle toho servisáka) jako otevřená a jede 100km/h, jestli na tom dělaj nějaký úpravy a dávaj tam dodatečně omezovače o tom vim jen okrajově.
No a když teda tomu rozumíš setkal ses někdy s touhle (úplně zavřenou) motkou na 6kw/7500 jako mám já a nebo tady dole píšící(Harry ventil)?
re : výkon
(Inubis, 10. 6. 2009 17:56)
7.5kw/9000 = zavřená, každá rychlost omezená max.rychlost na 5 ku 82km/h váha řidiče 90kg.
8 kw/9700-800 = otevřena rychlost max.107-111km/h váha řidiče 89kg.
A nějaké ty žvásty o tom že to někomu jede při 8kw 130km/h tak at se jde vysrat!!
Tvůj vyčerpávající sloh je nepatrně srozumitelnej ačkoliv jsi to dobře popsal z nějakého technického návodu seš dobrej ale poučovat mě o tom nemusíš!! mechanika dělám už 17 let no pokud se ti mé stránky nelíbí ODEJDI . Nejsem zde proto abych se z někým o něčem dohadoval. Jinak si z motkou dělej co chceš pokud to vůbec svedeš čus.
výkon
(Jirka, 10. 6. 2009 17:24)ten omezovač jak se tady o tom bavíte je škrcení na 80 km/h snížením otáček na mnou psaných 7500-tím pádem to má i menší výkon oproti té otevřené verzi(7.5kw/9000 a 100km/h)- stále píšu o rozdílech mezi zavřenou a otevřenou německou!! verzí, ty jsi myslim na motorkari.cz psal že máš v techničáku psaný výkon 8 kw-tomu sice zas tak nerozumím protože podle mého zjišťování se dělali pouze 2 verze, a to ta otevřená(7.5kw) a zavřená (6kw)neboli značení (W a U). V německu se to škrtí na 80km/h kvůli řidičáku od 16 let. A teď k tomu čemu si nerozuměl- můj stroj už nemá výše zmiňovaný omezovač otáček-dá se v pohodě jet na 4 až kolem 80km/h, na pětku už to bohužel moc netáhne. Nicméně tento omezovač neřeší tu zkurvenou záměnu dílů na motoru, kterými tyto motory udusej na těch zmiňovaných 6kw, řídící jednotka jak jsem se dozvěděl od toho chlapa ze suzuki tam je bohužel jiná než na té tvé otevřené verzi a to je taky hlavní problém při odškrcování, dál se tam musí vyměnit jak sem psal ta příruba, snímač zařazené rychlosti a snad ještě něco ale to už si pořádně nepamatuju......no ale otevírat to nebudu byl by v tom neznatelnej rozdíl, vím o čem mluvim protože sem na té otevřené verzi jel a i můj škrcenej stroj jede z kopce přes 100km/h. Doufám že tento vyčerpávající sloh je dost srozumitelnej.
re : výkon
(Inubis, 10. 6. 2009 16:47)Píšeš to nějak zvláštně ted nevím jestli to už máš otevřené a koupenou přírubu a CDI.(Ten servisák co sem se ho ptal řikal že na otevření do původní podoby je potřeba nové CDI)Prodávají je zaškrcené to je původní ne? Jinak kolik ti to jelo před tím a kolik ted ? a nechápu proč dávat přírubu,určitě máš membránovej karbec.Prostě je to 125ka pokud chceš něco navýšit udělej výbrus z větším pístem to se dělalo jak na pinckách,Simsonech a mnoho dalších motorkách
výkon
(Jirka, 10. 6. 2009 9:06)Taky mám stejnou mašinu škrcenou na 6kw/7500ot, ale už jede o něco líp, dá se vytáčet ale jenom nevim jakej výkon má teď.Ten servisák co sem se ho ptal řikal že na otevření do původní podoby je potřeba nové CDI, nová sací příruba a podobný kraviny, no a to stojí asi 12000 a na tom výkonu to v podstatě neni znát.
výfuk
(Inubis, 3. 5. 2009 14:28)Prostě jsem do něj navrtal 2 vnitřní otvory a tři venkovní o průměru 8 mm víc se nesmí nebo spíš bych to nedoporučoval (spotřeba-špatné vyplachování,vibrace)ale zvuk je supr vyfotím ti to a pošlu ale dnes se mě už nechce .
otáčkoměr výfuk
(Harry ventil, 3. 5. 2009 10:30)Tak s tim otáčkoměrem máš pravdu zas tak do toho investovat nechci ale bylo by to pěkný. No a ten výfuk by mě taky zajímal co jsi s ním provedl. Máš nějaké foto?
otáčkoměr
(Inubis, 3. 5. 2009 0:05)já si myslím ,že to ani potřebovat nebudeš stejně za nedlouho přejdeš na něco silnějšího a tam bude otáčkoměr :D stejně by si potřeboval mechanický a schánět lanovod a budík je zbytečnost to co by jsi dal do motky by si stejně nedostal nazpět myslím tím při prodeji :D Jinak je to pěkné když máš na motce všechno co jde na ní napasovat.Hlavně když už ti to necuká mě to sralo také, jinak sem si udělal úpravu na vyfuku a ted má ten správnej zvuk takovej peknej rachot .
omezovač otáčkoměr
(Harry ventil, 2. 5. 2009 23:27)Zatím jsem jel něco málo přez 90 ani tak rychle nepotřebuju jezdit ale štvalo mě to škubání při 80 když jsem se potřeboval trochu rozjet. Na to zaslepení u vačky jsem koukal , ale kde k tomu ten otáčkoměr sehnat. Zas tak po něm neprahnu to jen kdyby jsi náhodou věděl kde ho sehnat.
Otáčkoměr.omezovač
(Inubis, 2. 5. 2009 14:04)No na ten otáčkoměr dá se připojit motor má vyústění a je to zaslepené . JInak foukám jak si napsal jo ten řetěz to je dobře udělaný jen povolíš a dotáhneš.Už to máš odrušený kolik ti to jede ? Nebo spíš at ti to jede bezva
Ventile
(Inubis, 20. 4. 2009 8:06)
re : Zero
Je to uplně stejné jak 125.gz,gn,dr
Jinak manuál mám take ale v Anglině ale dá se to jinak to co tu píšeš už mám za sebou jinak díkes.
ventily
(zero, 19. 4. 2009 19:34)
Ventilove vůle pro GZ125 jsem taky nenašel. GZ250 má mít
na sání: 0.03-0.08 mm, na výfuku: 0.08-0.13 mm.
Seřizuje se to jednoduše. Sundáš nádrž, vyšroubuješ svíčku a píst dostaneš do horní úvrati. Měla by tam být vidět ryska
na alternátoru když odšroubuješ šroub na horní straně levého víka nad alt. Teď odšroubuješ ty krytky na hlavě (myslim 17ka) a můžeš seřizovat. Já to nastavil na horní toleranci podle toho GZ250 a jede. Je fakt, že původně tam bylo víc.
omezovač
(Harry ventil, 19. 4. 2009 1:24)Chtěl jsem nějaký manual k tomujak říkáš seřízení a tak. Motory mě dá se řict živý ale na každý se musí jinak však to znáš z motorek jsem naposled dělal simsona před 15ti lety. Koukal jsem že tam jsou na ventily pokličky tak nevim jestli se štelujou tam to by jsi mi mohl poradit. K tomu omezovači jsem se ještě nedostal nějak neni čas akorát jsem vyměnil olej a filtr a leštim chrom chvíli to stálo a předešlý majitel tomu taky moc nedal. Jinak já jsem z Teplic.
omezovač
(Inubis, 18. 4. 2009 14:56)
No co by si rád manuál k běžnému seřízení nebo katalog ?
Já mám 2 suzuki jednu celou na náhradní díle a druhou na ježdění . Na té co mám na náhradní díle jsem kuchl motor aj s převodovkou a není na tom nic složitého to poskládat.Nemáš náhradní rám na Suzu 125 GZ ? :D. Jinak na karbecu moc nevymyslíš je tam obsahová tryska ta je z boku a jinak dvě vevnitř . Karbec je podtlakovej pokud otevřeš vrchní víko tak uvidíš plastové šoupě a jehlu která má zářezy tam se dá také seřizovat ale jakmile sundáš to víko od karbecu je tam membrána a ta je pak problém myslím tím dat ji přesně zpět protože se skvrkne pokud je moc stará . Jinak už ti to jede ? máš to otevřené ? včera se semnou bavil kamoš že by ji také potřeboval otevřít pro někoho nejseš to ty ? odkud seš ?. Jo a ventile pokud seš trochu zručnej tak si je uděláš aj sám pokud víš jak na to .
výfuk
(Inubis, 14. 6. 2009 10:04)